Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

amikor két fiú között történik valami...

2011. január 13. 09:06 - Dávid_X

Mindennapos kaland - folytatás

 Délelőtt dolgozgattam a gépemen, interneteztem, ezalatt ő szinte mozdulatlanul aludt nyakig betakarózva. Közben rájöttem, hogy még a nevét sem kérdeztem meg... Elég furcsa helyzet. Egy srác alszik az ágyamban, akit már hónapok óta szinte naponta látok, de azt sem tudom, hogy hívják. Leugrottam a boltba, hogy ebédelni tudjunk valamit,  meg vettem némi gyümölcsöt és friss citromot. Kora délután ébredt fel, még mindig lázas volt, de egész jó hangulatban.

- Ez jó volt - mondta nyújtózás közben, aztán felült az ágyon és csak nézte, ahogy előkészítek egy agglegényesen egyszerű felvágottas, gyümölcsös ebédet teával.

- Köszönöm... - szinte alig hallatszott, hogy mondott valamit. Odanéztem és láttam, ahogy finom mosollyal nézi, mit csinálok. Amint egy nagy tálcára raktam az egészet, odébb ült és a hátát a falhoz támasztotta. Kérdés nélkül mellé ültem az ágyra és szó nélkül enni kezdtünk a hátunkat a falhoz támasztva. A vállunk összeért, a térdünkkel egymásét támasztottuk és az ölünkben volt a tálca. Olyan volt, mintha már sok-sok éve jóbarátok lennénk. Szótlanul pusztítottuk el az ételt, aztán megszabadultam a tálcától és már csak a teásbögrét fogtuk. Néhány perc múlva szótlanul átkarolta a vállam, a fejét ráhajtotta és becsukta a szemét.

- Jó lenne még aludni egyet - mondta.

- Aludj csak, - feleltem - amennyit csak szeretnél - tettem hozzá szinte suttogva, ahogy kezdett elbóbiskolni a vállamon. Aztán a fejem ráhajtottam a fejére és így, csukott szemmel ültünk pár percig. Hallgattam a lélegzetét, néha végigsimítottam a vállát és a nyakát.  Kicsit megint vacogott, de a teste közben forró volt. Jobban magamhoz öleltem, hogy felmelegítsem, aztán így ülve magunkra terítettem a takarót is.  Talán fél óra is eltelt így, a hátunkat a falhoz támasztva ülve az ágyon. Ő nekem dőlt én magamhoz öleltem, amennyire csak tudtam. Egyszer csak felébredt és félálomban elkezdett visszafeküdni az ágyra. Nem tudtam, mit csináljak, de éreztem, hogy húz magával. A fal felé fordulva feküdt le.

- Fázom... kicsit - suttogta és már nem is nagyon tudtam, mit csinálok, de végigfeküdtem mellette és hátulról átöleltem. Mozgolódott egy kicsit, míg végül a karommal átölelve szorosan egymáshoz simulva feküdtünk. Magunkra húztam a takarót.

- Ez jó - suttogott, majd megfogta és a mellkasához szorította a hátulról őt ölelő kezem. Éreztem, hogy kicsit reszket még a teste, ezért szorosabban öleltem magamhoz. Jó érzés volt így összesimulni vele és magamhoz ölelni a szűkös ágyon. Mintha el is aludt volna, kisimult és egyenletessé vált a légzése. Sokáig öleltem így én is félálomban, amikor mozgolódni  kezdett és szembefordult velem. A szeme csukva volt, lassan lélegzett.

Én ugyanúgy öleltem, a lábam átvetettem a lábán és szinte milliméterekről néztem az arcát. Szeretetet és vonzalmat éreztem ez iránt a jól ismert és mégis ismeretlen fiú iránt. Hallgattam a lélegzetét, együtt lélegeztem vele, a combja jólesően melegítette a hozzá simuló combomat, lázas testének a melege megtöltötte az apró takarót, ami alatt összebújtunk. A keze a mellkasa előtt volt szorosan, kitöltötte a mellkasunk közötti szűk rést, érezhette a szívdobbanásaimat. Aztán visszahúztam a karom az ölelésből és megfogtam a kezét. Éreztem egy leheletnyi szorítást, aztán egymásba kulcsolódtak az ujjaink kettőnk között.

mindennapos_3x.jpg

Sokáig feküdhettünk így, aztán megint mozgolódást éreztem a félálomban. Félig hanyatt feküdtem, ő félig rajtam, a fejét a nyakamba fúrta, egyik combját a combjaim közé simította és így aludt tovább. Magamhoz öleltem és a kezemet a hátán pihentettem.  Úgy éreztem, bármeddig szívesen feküdnék ezzel a sráccal így magamhoz ölelve, félálomban a takaró alatt. Odakint már elkezdett szürkülni, jócskán benne voltunk a délutánban, amikor mindketten felébredtünk.

Rajtam feküdt, a fejét a mellkasomon pihentette. Aztán felemelte és rám nézett. Kissé még fátyolos tekintettel nézhettem vissza rá. Finoman elmosolyodott és kicsit feljebb húzódott rajtam. Pár percig csak mélyen egymás szemébe néztünk, közben néha finoman végigsimítottam a hátát.

- Jól aludtál? - suttogtam neki.

- Soha jobban. - mondta hasonlóan suttogva. Aztán folytatta: - Nem tudom, hogy fogom neked megkösz...- erre a szájára tapasztottam a kezem és rávigyorogtam. Megfogta a kezem és lefeszítette a szájáról, közben széles mosolyt terült el az arcán. Aztán jobban rám nehezedett és elkapta a másik kezem is. Mindkét karomat finoman felfeszítette a fejem mellé az ágyra és egészen közelről suttogott.

- Köszönöm! - és egy pillanat alatt villámgyors puszit adott a számra, aztán megint csak mosolygott. Erősen fogta a kezem és a fejét visszahajtotta rám. A fülébe suttogtam:

- Örülök, hogy itt vagy - közben elengedte a kezem és kicsit magamhoz szorítottam a fejét. Aztán nyomatékosításképpen megpusziltam az arcát, éppen csak érintve.

- El fogod kapni a nyavalyámat - súgta a nyakamba, aztán meglepő erővel belecsókolt a nyakamba.

- Tőled szívesen elkapom - mondtam neki vigyorogva, közben a kezemmel a tarkója mögé nyúltam. Egy pillanat alatt egymásra találtak az ajkaink és hosszú csókot váltottunk. Most már szorosan magamra húztam és a lábaimmal is átkulcsoltam. A takaró alatt egymáshoz simulva újabb csókot váltottunk. Fura finomság és vadság volt egyszerre a csókjában. Csak simogattuk egymás arcát, néha végtelennek tűnő csókban forrtunk össze, hogy aztán egymás szemébe nézve simogassuk egymást. Mindketten ruhában voltunk, mégis, szinte minden apró izmát éreztem, ahogy a forró teste végigsimult az enyémen.

Ezután újabb csók aztán egy-egy a másik nyakába és arcára is és ez így folytatódott hosszú-hosszú ideig. Elkezdtem elfordulni és ő lefordulva rólam háttal a falnak szorult. Így szinte egész testemmel nekinyomtam a falnak, miközben tovább csókolgattuk egymást. Kiszabadította a lábát, átvetette az enyémen és megint ő került felülre, majd tovább fordultunk. A keskeny ágyon egyre hevesebb birkózás alakult ki, közben folyamatosan csókoltuk egymás arcát, száját, nyakát. Néha sikerült egyikünknek olyan mélyen és hosszan a másik nyakába csókolnia, hogy hangos sóhaj szakadt ki a "szenvedő" félből.

Egymásba gabalyodva forgolódtunk, hogy ne essünk le az apró ágyról, a takaró már rég a földön hevert mellettünk. Aztán egy kis pihenő következett. Rajta feküdtem, egy-egy finom puszit nyomva a mellkasára, aztán a nyakára és az arcára. Sikerült elkapnom a kezét, aztán az ujjaink megint szorosan egymáséba fonódtak és erősen tartottam lefeszítve, a feje mellé. Direkt nem csókoltam szájon, egy-egy leheletfinom puszit adtam csak neki. Megpróbálta "levadászni" az ajkaim, de szorosan tartottam és mindig kitértem előle. Egyszer a fejünk is alaposan összekoccant egy ilyen csatában. Az egyik kisebb szünetben végül én sem bírtam tovább és szinte fájdalmasan az ajkaihoz tapasztottam a számat.

Mintha meg akarta volna bosszulni az elmúlt percek tehetetlenségét, őrült erővel csókolt. Az egymásba fonódó ujjaink elfehéredtek a szorítástól, de egyikünk sem engedett és vadul harcoltunk most már egymás nyelvével is. Finoman haraptuk egymás ajkait, néha elkaptuk egymás nyelvét, hogy aztán összeforrva megint egymással birkózzanak. Közben sikerült kifordulnia és most én szorultam háttal a falhoz, de az ujjaink még mindig összefonódtak.

A szájával csókolózás közben a fejemet egészen a falig nyomta és úgy tapadt rá erősen. Egyszer csak elszakadtunk egymástól és amilyen erősen csak tudtam, a nyakára "támadtam", ajkaimmal finoman összeharaptam egy kicsit, aztán vadul belecsókoltam.

Felnyögött és a lendületemtől megint a hátára került. Hosszú, mély csókot kapott a nyakába, aztán a szemébe néztem. Egyszerre volt tüzes, vad és kissé fátyolos a tekintete. Csak néztük egymást néhány másodpercig, lihegve a csatától és ő a láztól is kimerülten.

- Olyan jó veled - suttogtam neki, aztán az ujjaink kicsúsztak egymáséi közül és a kezei közé fogta az arcom. Éppen csak érezhető, lehelet finom puszit nyomott a számra. Én is végigsimítottam az arcát és ugyanígy viszonoztam.

- Akarom az egész testedet - súgta.

- Én is a tiédet. - mondtam neki halkan - Tudod, mit? Zuhanyozzunk egyet, aztán itt alszol velem. Szerintem el fogunk férni. - mondtam széles mosollyal. Nem válaszolt jó pár másodpercig, aztán szó nélkül, széles mosollyal az arcán bólintott egyet.

- És ha tetszik, ha nem, akkor is köszönöm. - súgta, már egészen közelről a fülembe, aztán egyik karját a derekam, másikat a nyakam köré fonta, hogy szorosan magához ölelhessen.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fiussztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr152577497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
amikor két fiú között történik valami...
süti beállítások módosítása