Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

amikor két fiú között történik valami...

2011. március 27. 17:41 - Dávid_X

A buli után

Miután a sráccal leléptünk a füstös buliból, az éjszakai buszon amikor csak lehetett hozzáértem, vagy átöleltem. Ennél többet nem mertem, mert mégiscsak buszon voltunk. Végre leszálltunk. Ő futni kezdett, alig húsz-harminc méterre volt a megálló a kollégiumtól. Utána szaladtam, sikerült a folyosón elkapnom. Az ajtónak nyomtam és egy vad, mély csókot váltottunk. A combomat erősen a combjai közé nyomtam és az egész testemmel az ajtónak nyomtam. Szinte hozzászögeztem az ajtóhoz a vad csókkal. Éreztem, ahogy egyre nagyobbra nyitja a száját, alig tudtam elszakadni tőle.

Nevetgélve, birkózva nyitottuk ki az ajtót, majd egymást lökdösve bedülöngéltünk. Belülről ráfordítottam a kulcsot és megfordultam. Széles mosollyal állt és nézett.

- Na, várj csak! - mondtam és szinte letámadtam. Ledöntöttem az ágyra és rádőltem. A szelíd, vékony fiú meglepően erős és ügyes volt, birkózni kezdtünk az ágyon. Mindketten farmerban voltunk, ami már erősen dudorodott elöl. A birkózás közben néha belecsókoltam a nyakába, amit rögtön vissza akart adni. Próbáltam ellenállni és újabb csókokkal támadtam. Néhányszor oda-vissza gurultunk egymáson a küzdelem közben és váltakozó sikerrel csókoltuk egymás nyakát vagy vállát. Alaposan kifárasztottuk egymást. Lassan alábbhagyott a lendület és egyre hosszabban hagytuk egymást, hogy a másik testét csókolgassa. Az egyik oldalra fordulás után ő került felülre és megpihentünk. Egész súlyával rám nehezedett. Egyik kezével szorosan fogta a csuklómat, a másikat én szorítottam erősen és a fejünk fölé feszítettük egymás karját. A mellkasa az enyémen emelkedett és süllyedt. A lábunkkal alig mozdulva simogattuk egymásét. Mindkettőnk teste átmelegedett a küzdelemben, éreztük egymás melegét és lélegzetét.

A fejét a nyakamba hajtotta egy kicsit, majd egy-két percig nem mozdultunk. Aztán felemelte a fejét és megcsókolt. Alig ért hozzám, máris elszakadt tőlem. Próbáltam kiszabadítani a kezem a szorításából, hogy a fejét magamhoz húzhassam, de erősen fogta a csuklómat. Felnevetett, aztán megint lehajolt és egy pillanatra megcsókolt. Néhányszor megcsinálta még ezt, szinte megőrültem, hogy végre magamhoz szoríthassam egy igazi csókra. Összeszedtem az erőmet, felhúztam a lábaim és a combommal átfontam a derekát. Ezután oldalra dőltem, így ledőlt rólam. Végül nekem sikerült fölé kerekednem és ráfeküdtem. A teljes testemmel leszorítottam az övét és mindkét karját a fejünk fölé feszítettem. Most én következtem a csókokkal. Felnevetett, amint egy vad, de nagyon rövid csók erejéig a szájára tapasztottam a szám. Aztán el is szakadtam tőle. Alig bírtam magammal, de "kínozni" akartam.

Vártam egy kicsit, közben amennyire a szorításom engedte, ő lassan mozgatta a derekát alattam és éreztem, hogy a kőkemény ágyékunk egymáshoz feszül a farmerokon keresztül. Megint rátapadtam egy csókra, de ezúttal hosszabbra. A karjai megfeszültek, ahogy szorítottam és a nyelvével az enyémet támadta. Nem tudtam abbahagyni, az ajkaink intenzív csatát vívtak, ahogy egymásét ízlelgették, néha a nyelvünk is birkózott egymással. Erősen egymáshoz tapadtunk, majd egy hangos cuppanással elszakadtam tőle. Próbálta az ajakival úgy szorítani ez enyémet, hogy ne tudjak elszakadni, de nem sikerült.

A szemébe néztem és lassan, körkörösen mozgattam a derekam az övén. Nem bírtam tovább, elengedtem a kezét és feltérdeltem fölötte. A derekához nyúltam és felrántottam a pólóját. kicsit felült és egy pillanat alatt levette, majd lehúzta az enyémet is. Alig néhány másodperc volt, hogy végignézzük egymás testét, majd újabb csókok következtek.

Csak lehajoltam és a szánk forrt csak össze. Egyszer csak átfonta a lábaival a derekam és oldalra döntött. Az oldalunkon fekve egymással szembe fordulva csókolóztunk egy ideig. A kezeink már egymás hátát és nyakát simogatták. Nemsokára a hátára fordult és én fölé hajolva csókolgattam tovább. Végighaladtam a nyakán, vissza a szájához, aztán a mellkasán. A gyönyörű test minden porcikáját végig szerettem volna csókolni. A karjaira és a vállára adott puszik után halkan felnyögött, mire visszatértem a nyakához és vadul, mélyen belecsókoltam. Hangos felkiáltás lett az eredménye, majd megéreztem, hogy a kezei a derekamra vándorolnak és kibontják a farmer gombját. Felültem rajta és villámgyorsan kibújtam a farmerból, majd elkezdtem lehúzni az övét is. Gyönyörű, sportos combok villantak elő a nadrágból. Sötétkék boxer volt rajta, rajtam fekete.

A sportos combok fehérségét kiemelte a sötét boxer. Mielőtt visszadőltem volna, hogy összeolvadhassak ezzel a gyönyörű fiúval, egy hangos puszit nyomtam a combjára, ahol előbukkan a boxeralsóból. Aztán rádőltem, ő rögtön átölelt és magához szorított. Az egész testünk összesimult a lábszárunktól a nyakunkig.

Néha kicsit fájdalmas is volt a szorítása, de hamar enyhült,amint megint az oldalunkra fordultunk. Felváltva csókoltuk egymást vadul, néha finomabban, miközben a két csupasz test szinte eggyé vált az ölelésben. A boxereken keresztül az ágyékunk egymásénak feszült és már nem kellett sok, hogy pusztán egymás érintésétől is betetőzzük az élvezetet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fiussztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr192776175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
amikor két fiú között történik valami...
süti beállítások módosítása