Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

amikor két fiú között történik valami...

2021. november 26. 09:16 - Dávid_X

Sztorik az elsőről - 11/2

A kollégium

Az első rész  folytatása...

Az ágyamban eldőlve kómáztam egy szál alsónadrágban, figyelve, hogy a két vámpírjelölt lefekvéshez készülődik.  Aztán csukott szemmel feküdtem várva a villanyoltást, amikor feltűnt, csend lett. Az alsó ágyon ülnek egymás mellett alsónadrágban és vigyorogva bámulnak rám. Amint rájuk néztem, Robi megszólalt:

- Kajaaa - és röhejesen hörgött hozzá. 

- Kell a vére! - hörögte hozzá Dani is. 

Biztos voltam benne, hogy nem úszom meg és ketten fognak letámadni. Aztán sötétbeborult a szoba - villanyoltás. Az ablakon bejövő kinti lámpafényt próbáltam megszokni, hogy megint lássak valamit, amikor meghallottam, hogy szinte egyszerre ugranak fel az alsó ágyról és mellém lendülnek. Hirtelen két test nehezedett rám a keskeny ágyon, megéreztem egy könyököt az oldalamban és egy térd a combomba mélyedve próbált helyet keresni magának. Aztán megéreztem a két vihogó bolond leheletét a nyakamon.

- Szívjuk ki a vérét - suttogta valamelyik, mire felröhögtem, annyira röhejesen hörgött hozzá. Alig kaptam levegőt, igazából mindenhol csak testeket éreztem magamon és körülöttem, fogalmam sem volt a félhomályban, melyikük hogy próbál leszorítani. Csak a forróságot és a szorítást éreztem, ahogy a keskeny ágy minden centiméterét elfoglaltuk. 

Lassan kezdtem felfogni, hogy mi a tervük. Dani a fal felőli oldalamon volt, Robi a másik oldalamon. Valahogy hanyatt fordítottak és így bénítottak meg, hogy mozdulni se tudjak. A bal lábam Dani, a jobb pedig Robi lábainak a kulcsolásában volt, esélyem se volt kiszabadítani, úgy szorították. A combjaik közé préselődő combom sajogni kezdett a szorítástól. Közben próbálták a karomat is maguk alá gyűrni, ketten két oldalról. Némi rángatózás és próbálkozás után mozdulni sem tudtam. Karjaim alájuk szorulva, lábaim a lábaik kulcsolásában. Nagy nehezen pár centire el tudtam emelni a felsőtestem az ágyról, de arra, hogy felüljek esélyem se volt. A fejem oldalra fordítva próbáltam az állam Robi nyakába nyomni, mert azt tapasztalatból tudtam, hogy nem bírja és visongva menekül olyankor. Nem sikerült, ügyesen kimanőverezte a próbálkozásomat, a fejével tolta oldalra a fejem. Közben Dani a másik oldalról finoman a nyakamba harapott.

kollegium391.jpg

Felkiáltottam a meglepetéstől és a fájdalomtól, a nagy vihogás és lihegés közben Dani elkiáltotta magát: - Az összes vére a miénk! - 

- Neeem! - kiabáltam és próbáltam volna rúgkapálni és kiszabadulni, de olyan erővel szorítottak, hogy nem sikerülhetett. Közben egyre veszettebbül röhögtek és élvezték, hogy azt csinálnak velem, amit akarnak. A legrosszabb, hogy a felém eső karjuk és kezük szabad volt, így együttes erővel a homlokomnál fogva az ágyhoz nyomtak. Teljes vereség, mozdulni sem tudtam. Miután ezt elérték, pár másodpercig csak lihegtek a küzdelemtől és széles vigyorral bámultak. A néhány másodpercnyi pihenő alatt lazultak kicsit a szorítások is és megint megéreztem az a borzalmas és nagyon jó izgalmat. Kicsit megijedtem. Próbáltam elterelni a gondolataimat erről.

- Ezt elterveztétek, rohadékok! - nyögtem ki, mire csak vihogtak. 

- Akkor lássunk neki a vacsinak! - mondta vészjóslóan Robi, Dani erősen helyeselt. Kicsit erősödött a szorítás megint, aztán Dani a nyakamba fúrta az állát, majd a következő mozdulattal megéreztem az ajkát a vállgödrömben. Szinte ebben a pillanatban támadta le a nyakam a másik oldalról Robi is, ő nem finomkodott, rögtön megéreztem, hogy a fogaival finoman a nyakamba harap. Aztán megéreztem a másik oldalon Dani finom harapását is. Felkiáltottam és próbáltam kiszabadulni,, de szinte mozdulni sem tudtam. 

- Rohadékok! - próbáltam volna kiabálni, de csak elcsukló hangon sikerült valamit kinyögnöm. Ezek ketten közben felváltva vihogtak és imitálták hol a nyakamon hol a vállgödrömben a harapásokat. Mindkét oldalról két forró lehelet égette a nyakam és a vállam, néha megéreztem az arcomon. Aztán egy pillanatnyi pihenőnél, amikor mindketten csak az ajkukat a vállamba fúrva lihegtek, megéreztem a visszafordíthatatlan izgalmat. A combjaik és lábuk folyamatosan satuba fogta az enyémet és próbálva kiszabadulni, mintha csak egy kéjes vonaglássá alakult volna az egész küzdelem. Vad izgalom volt ez, már nem tudtam volna elrejteni. Pánik, szégyen és gyönyör egyszerre. Talán, ha elhülyéskedném - villant fel a gondolat.

 - Basszátok meg, mintha dugnátok, úgy vonaglotok itt, hülyék! Felizgulok mindjárt! - nyögtem ki és próbáltam valami röhögést imitálni. Persze dehogy mindjárt, már rég túl voltam ezen.  

elso_11_2.jpg

- Nézd már, a szexi vámpírok mindig felizgatják az áldozatot! - nyögte ki Dani és mintha direkt csinálna, mélyen belefúrta az ajkait a nyakamba. Harapás helyett csak finoman éreztem meg a fogait, inkább az ajkaival harapta csak a nyakam. 

- Ez az, szeresd a vérszívóidat!- tett rá még Robi is és ő is, belefúrta az ajkait a nyakamba. Aztán mindketten feljebb húzódtak egy kicsit, a combjaik már nem fogták kőkemény satuba az enyémeket, csak átkulcsolták és  az utolsó mozdulataik után megéreztem a combomon, hogy vadul felizgultak már ők is. 

- Aztakurva - nyögtem ki nehezen - ti rám izgultatok! - folytattam. Robi halkan felvihogott és folytatta a nyakam finom szopogatását, Dani egy kis szünet után a vállamba harapott, valami végtelenül gyengéden. Mintha már nem is ők lettek volna, akik az előbb még szinte kifacsartak, úgy szorítottak. 

- Te már mióta felizgultál, kis buzikám! - súgta Dani a fülembe és megint a nyakamra hajolt. Harapás helyett mintha rá lehelt volna, aztán hirtelen mélyen belecsókolt, hogy szinte fájt. Felnyögtem, mire Robi is ugyanezt tette. Az apró ágyon egymásba gabalyodva már szinte megőrültem a gyönyörtől. A fejük néha egymáséhoz koccant, ahogy két oldalról csókolták a nyakam és a vállam, néha jutott már egy csók a mellkasomra is. Valahogy elszakadtam a valóságtól, mintha csak egy álom lenne - jutott eszembe, csak nehogy felébredjek most! 

Nem tudom, meddig tartott, az imitált harapdálás és csókolgatás, de egyszer csak megálltak. A  fejük a mellkasomra támasztva egymást nézték és vigyorogtak, alig néhány centire egymástól, hogy az orruk szinte összeért. Már rég kőkeményen fel voltak izgulva ők is, az egymást masszírozó combjaink között éreztük egymás merevedését is az alsónadrágon keresztül. Szinte elélveztem, annyira őrületesen jó volt, és most nem értettem, hogy miért meredtek mozdulatlanná. Vágytam rá, hogy érezzem azt a vonaglást, a forró leheletüket és a csókokat a nyakamban. Nézték egymást, talán fél percig, egy percig, fogalmam sincs. Aztán Robi hirtelen mozdult és egy puszit nyomott Dani szájára. Dani idétlenül felvihogott.

- Te köcsög buzi! - mondta halkan, aztán egy hirtelen mozdulattal a másik srác szájához tapadt, a szabad kezével magához szorította a tarkóját. Halk nyögés és valami nevetés próbált kiszűrődni az összetapadt ajkak közül, de csak húzta magához Robi tarkóját és összetapadva maradtak. Aztán finom mozdulatokkal ízlelgetni kezdték egymást néhány másodpercig. Pár másodperc múlva aztán vadulni kezdtek és egyre erősebben küzdöttek egymással az ajkaik.

kollegium_39.jpg

Végül már szuszogások és nyögések közepette vadul falták egymást. 

- Hé! - mondtam nekik - engem kihagytok?

Dani eltépte magát a másik fiútól, rám nézet és az ajkamra hajolt. Finoman megcsókolt. Megéreztem egy kezet a tarkómon, Robi nyúlt mögém, másik kezével pedig Dani tarkóját fogta és egyre erősebben egymáshoz szorított minket. Közben vadul vigyorgott. Csukott szemmel ízlelgettem az új élményt, őrületesen belevesztem a smárolásba, ahogy egyre vadabb lett. Nem csak az ajkaink falták egymást, néha egy-egy pillanatra megéreztem a fiú nyelvét is, mire én is felbátorodtam és egyre vadabb dolgokkal próbálkoztam. Nem tudnám megbecsülni, hogy másodpercek vagy percek teltek így el, mire már vad szuszogás közepette birkóztak egymással nem csak az ajkaink, hanem a néha egymásra találó nyelvünk is. Bármelyik pillanatban eléveztem volna, amikor Dani elszakította magát tőlem. Az ajkai után kaptam a számmal, hogy visszaszerezzem, de elhúzta a fejét és Robinak adott egy gyors csókot. 

- Élvezzünk el, gyertek! - mozgolódott, magához húzott mindkettőnket. Hárman szorosan ölelve egymást, összegabalyodva, egymás izzadságában fürödve szorítottuk egymást. Robi lassan, ütemesen mozogni kezdett, aztán Dani is követte. A combjaink és a kőkemény merevedésünk egymásét masszírozták, mindketten fel-felnyögtek, aztán már én sem bírtam az egymáson vonaglást és ütemesen próbáltam mozdulni. Néhány másodperc telt csak el, amikor Robi halkan felkiáltott. 

- Elmegyek... baaazmeg! - sóhajtotta - Most - tette még hozzá, mire Dani rándult egy nagyobbat, alaposan összepréselve minket. 

- Én is! - mondta Dani is. Én meg se tudtam volna szólalni, mert ugyanebben a pillanatban éreztem meg, ahogy belőlem is kitör a gyönyör. Csatakosan a saját és egymás izzadságától ütemesen, nyögések közepette élveztünk el, majdnem egyszerre. Éreztem, ahogy lassan elázik az ágyékom, aztán megéreztem a combomon és a csípőmön is a nedvességet. Mindhárman nyögdöstünk a gyönyörtől, és egyre lassabb, nagyobb mozdulatokkal vonaglottunk, ahogy az élvezet hullámai csillapodni kezdtek. Hangos szuszogás és elhaló nyögések kísérték az elélvezésünket, majd lecsillapodtunk.

Alul feküdve, rajtam a két sráccal még mindig egymást ölelve már csak pihegtünk. Mindhárman csatakosak voltunk az izzadságtól. Már nem szorítottak, csak ellazulva, összegabalyodva öleltük egymást és próbáltunk lecsillapodni. Robi felnézett rám és egy lassú, alapos csókot nyomott az ajkaimra, majd szinte durván elfordította Dani fejét és az ő ajkát is szopogatta pár másodpercig. 

- Életem legjobb smárolása veletek volt. - suttogta és vigyorgott közben. Nem szóltunk, csak csukott szemmel feküdtünk. És igaza volt, soha, egy csajjal se csókolóztam ennyire szenvedélyesen és ennyire vadul. Őrületesen jó volt.

Jópár percig feküdtünk így mozdulatlanul, míg az izzadság, amitől eddig egymásén csúszott a mellkasunk, kezdett hideggé válni, az ágyékunkat és a combjainkat elborító nedvesség is kényelmetlen kezdett lenni.

kollegium_37.jpg

Még így sem mozdultunk egy ideig, aztán Robi törte meg a csendet.

- Le kéne zuhanyozni, bassza meg... - sóhajtotta.

- Ja! - értett egyet Dani is, aztán Robi elkezdte kibogozni magát belőlünk, Majd Dani is kifűzte a lábát a lábaink közül, majd feltámaszkodott. Most rossz érzés volt, hogy már nem simulnak hozzám, fázni kezdtem. Meg akartam szabadulni a szétázott jéghideggé vált alsómtól is.  

- Zuhanyozzunk! - mondtam én is, és alig vártam, hogy a forró víz alá álljak. Lassan, nagyon nehezen lekászálódtak az ágyról és szó nélkül előkotorták a törölközőket. Én is felkeltem és követtem őket. 

Jól fog esni a zuhany. És közben ezernyi gondolat... És tudtam, hogy ezután nem telik el olyan nap, hogy ne akarjak vadul szeretkezni a srácokkal. És féltem is a jövőtől, hogy ők mit gondolnak erről az egészről... és mi is történt egyáltalán? Féltem, hogy esetleg megromlanak a barátságaink, ha észbe kapnak, hogy egy estére "buzivá" váltunk, vagy el akarják majd felejteni az egészet. Nehéz szívvel és közben mégis ujjongva vonultam ki a zuhanyzóba. Életem eddigi legjobb estéje ez.

 Szerencsére nem változott semmi közöttünk, sőt, talán még szorosabb barátokká váltunk. Maradt a csajozás, bulizás, mintha mi sem történt volna. Senkinek nem beszéltünk arról, amit csináltunk, de egymás között élveztük, ha beszélünk róla és szerencsére egyikükkel vagy néha mindkettejükkel - és ők is egymással - később is sikerült  még "bűnbe" esnünk. Kb. úgy voltunk ezzel, mintha csak piát csempésznénk be a kollégiumba és meginnánk titokban. Csak ez sokkal jobb volt annál!

 És nagyon jó volt néha a zárt ajtó mögött smárolni egy vadat valamelyikükkel vagy mindkettejükkel egyszerre és vadulni egy kicsit egymással. Néha birkózással kezdtük, vagy csak valamelyikünk cukkolásával, de már az elején mindig egyértelmű volt, hogy mire megy ki az egész. És soha nem ellenkezett egyikünk sem. Imádtuk csinálni.

_vampirok_1.jpg

Ennél tovább furcsa módon sosem mentünk, elég volt ez így. Faltuk és "sanyargattuk" egymás testét a vad, szenvedélyes smárolás mellett és mindig így élveztünk el egymástól.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fiussztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr1216756330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
amikor két fiú között történik valami...
süti beállítások módosítása