Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

amikor két fiú között történik valami...

2023. október 26. 12:34 - Dávid_X

Tesiórán kezdődött - 2. rész

1. rész folytatása...

  Az utolsó emberig játék következett. Tizenegyen voltunk, felálltunk körben a szőnyeg szélére kifelé nézve egymásnak háttal és vártuk a jelet a küzdelemre. A lényeg, hogy aki utolsóként marad fent, az nyert, jöhet a küzdelem. Elhangzott a start és mindannyian megfordulva a szőnyeg közepe felé iramodtunk. Persze inkább szivacs volt ez, mint szőnyeg, a magasugrók használták az 50 centi vastag szivacsot gyakorlásra.  A tizenegy fiú szinte teljesen megtöltötte az apró területet, így szinte rögtön egymásnak estünk. Az első fél perc volt a legveszélyesebb, hiszen a kis területen kezdetben egyetlen hatalmas lökdösődés alakult ki és hamar leestek páran, mielőtt kialakult néhány kisebb-nagyobb létszámú küzdelem. Ezek persze szintén egymásba értek, de egy perc után már el szokott különülni pár kettő-négy fős csapat, akik a zsebkendőnyi szivacson egymást gyűrték.

tornaora_30.jpgKetten is meglöktek, nagyot lépve a süppedős szivacson épphogy nem estem el és beléptem szinte pont középre, ahol két srác is belém kapaszkodott.

 Egyikük a szőnyeg széle felé lökött, a másik rásegített, amíg egy harmadik srác le nem döntötte a lábáról, akivel egymásnak is estek és birkózni kezdtek. Még ketten szálltak be hozzájuk és együtt próbálták őket oldalra rángatni, hogy lelökjék őket, de aztán valahogy a lent küzdők mindkettőjüket lerántották magukra. Egy ideig egymás mellett,  föléjük térdelve próbáltak kiszabadulni az alul lévő két srác fogásából, miközben egymást is lökdösték persze, de végül oldalra gurultak és négyen egymásba gabalyodva birkóztak tovább.tornaora_10.jpgOldalra pillantva láttam, hogy valaki máris leesett, ő oldalról bekiabálva figyelte tovább a küzdelmet. Az előző négyes tagjai hangoskodva és röhögcsélve próbáltak kiszabadulni egymás kulcsolásaiból, hogy valakit lelökjenek végre, de egyelőre maradtak középen és ott fetrengtek kaotikusan egymásba gabalyodva. A szőnyeg egyik szélén egy páros birkózott a szivacsba süppedve és gurult ide-oda egymáson, nem messze tőlük hárman pedig még állva küzdöttek. Próbálták egymást rángatni és kigáncsolni, de nem sikerült ledönteniük egymást. Úgy tűnt, hogy épp szabad vagyok és én választhatom meg, hol szállok be.

 A lent küzdő négyes túl stabil volt középen, az állva egymást gáncsolni és rángatni próbáló trió meg túl veszélyesnek tűnt, hogy lelöknek, ezért a szélen lent birkózó pároshoz ugrottam, melléjük térdeltem és löktem rajtuk egy hatalmasat, amitől egymáson gurulva fordultak egyet és az egyikük már félig lelógott a szőnyegről. Felkiáltott - á, rohadék! - kiabálta röhögve és próbált a rajta fekvő fiú alól kikászálódni, hogy beljebb jusson. A rajta fekvő srác kiszabadította a karját alóla, valahogy a lábát is kihúzta a másik lábának a kulcsolásából és sikerült egy mozdulattal fölé térdelnie. Ez volt a pillanat, amikor egy nagyot tudtam lökni rajta és leborult a szivacsról. Egy pillanatra még megmarkolta az alatta lévő fiú vállát, de az kicsúszott és már vége is volt.tornaora_14_1.jpgA másik, ellenfelétől így megszabadított fiú kihasználva ezt felült és próbált felállni, de gyors voltam, egy vetődéssel ráültem a hasára és próbáltam leszorítani. Valahogy el tudott annyira emelkedni a szőnyegtől, hogy oldalra borított, majdnem leestem, de pánikszerűen elugrottam tőle és begurultam a szőnyeg biztonságos közepe felé.

 Közben az eddig állva küzdő hármas egyik tagja már térdelt, egy másik fiú mögötte térdelt és hátulról átfogva akarta magával rángatni a szőnyeg széle felé.tornaora_13_1.jpgA harmadik oldalról még állva, lehajolva egy hatalmas lökéssel az oldalukra borította őket. A még mindig hátulról kulcsoló srác végül elengedte az áldozatát és abban a pillanatban átnyalábolta az őket eldöntő harmadik és szinte teljesen felemelve a szőnyegről oldalra hajította, aztán utána vetődve még egyet lökött rajta és ezzel meg is volt. Újabb áldozat. A magára maradt fiú közben felém ugrott és akkor láttam meg, hogy az előzőleg magára hagyott srác, akinek lelöktem az ellenfelét, szintén felém vetődik.  Szinte egyszerre értek el, de a szemem sarkából láttam, hogy a szőnyeg széle felől már vetődik felénk a trió egyik tagját lelökő srác is. Szóval hárman jönnek. Látva a másik négyes csoport reménytelen egymásba gabalyodását, próbáltam elkerülni, hogy egy másik hasonlóba keveredjek, de a két srác már el is ért.

 Egyikük a nyakam fogta át a karjával oldalról és maga felé húzott, a másik a derekam fogta át hasonlóan, miközben a szabad kezükkel elkapták egymás kezét is. Reflexből átfogtam mindkettejük derekát, hogy beléjük kapaszkodva megőrizzem az egyensúlyom és próbáltam egyet a szőnyeg közepe felé lépni. Még álltunk egymásba kapaszkodva, ők egy karral átfogva a derekam és a nyakam rángattak, a szabad kezükkel meg egymás kezét fogva, mintha csak táncolnának, egymást is próbálták rángatni.tornaora_32.jpg Egy pillanatra megéreztem, hogy a nyakamat jobbról átfogó fiú combja hátulról a combomba nyomódik és próbálja megrogyasztani a lábam, de erősen kapaszkodtam a derekába és nem térdeltem le. Átfogott a derekamra és úgy próbált ledönteni, miközben a másik srác elölről próbálta a másik lábam gáncsolni és a derekamnál fogva átbillenteni a lábán, de őt is erősen fogtam és elég stabilan állva maradtam. Eközben a másik kezükkel elengedték egymás kezét és már mindketten a derekamat átfogva próbáltak hanyattdönteni a szőnyeg széle irányába, de túl stabilan tartottuk egymást. A derekuket átkarolva szorosan magamhoz húztam őket, így stabil támaszaim voltak és ellökni sem tudtak volna, mert magammal húzom mindkettőjüket.torna_78.jpg Próbáltam lépni még egyet a biztonságos közép felé, ahonnan közben az addig ott birkózó négyes már egészen eltávolodott. Valahogy elkavarodtak oldalra, és szinte már veszélyesen közel voltak a szőnyeg széléhez. Mintha egyikőjük ki is szabadult volna, de aztán egyszerre ketten kaptak utána és visszarángatták a kavarodásba. Majdnem két nagy lépést is tettem, magammal húzva a két belém és egymásba csimpaszkodó fiút is, amikor a viszonylag stabilan egymást karoló hármasunkhoz nagy lendülettel megérkezett a negyedik srác. Oldalról jött és mindent beleadott. Hatalmas lökést éreztem, az engem szorító karok hirtelen fellazultak a derekamon, ahogy én is elengedtem őket, próbálva a szőnyegre esés közben valami támaszt keresni. 

 Eldőltünk a szőnyeg széle felé, az addig engem balról szorító srác került alulra, én félig rá és mellé estem, a jobbról átkaroló pedig kettőnkre zuhant. A nagy lendülettel érkező negyedik srác is ránk esett volna, de a rám érkező fiú egy kar és csípőmozdulattal ledobta rólunk és félig lelógva a szőnyegről kapaszkodott meg végül. Én és az alattam lévő srác reflexszerűen egyszerre nyúltunk felé és löktünk rajta egy nagyot, ami épp elég volt, hogy leguruljon a szőnyegről. Ez nagy elégtétel volt, mindhárman felröhögtünk, hogy a támadó szívta meg. Aztán abban a pillanatban észbe is kaptunk, mert hirtelen mindhárman a szőnyeg szélén voltunk egy kupacban.

tornaora_31.jpgA félig alattam lévő srác már mozdult, hogy lelökjön magáról, de pánikszerűen kulcsoltam át az egyik lábát a lábaimmal, közben pedig próbáltam én lefordítani magunkról a rajtunk lévőt. Ő az egyik karjával át tudta karolni a nyakam és közben éreztem, hogy próbál a lábaival is átkulcsolni, de tehetetlen voltam, mert én meg a harmadik srácot kulcsoltam erősen, aki az egy szabadon lévő kezével próbált lökni egyet a rajtunk lévőn.

  Eléggé patthelyzetnek tűnt. Én a bal karommal az alattam fekvő derekát húztam magamhoz, a lábaimmal a lábát kulcsoltam át, a rajtam fekvő srác meg addig ügyeskedett, amíg a lábaival mindkettőnket átfogott és egymáshoz szorított. Én az egyetlen szabadon lévő végtagommal, a jobb karommal próbáltam lelökni rólunk, de a lábával szorosan átfogott és esélytelen volt így megszabadulni tőle.
 Néhány másodpercig nem mozdultunk, csak átizzadva lihegtünk egymásba kulcsolódva, amikor egy pillanatra találkozott a tekintetem az alattam lévővel. És valahogy nem is kellett több, tudtam, hogy mi a terv.

 Összedolgozunk és lelökjük magunkról. Ehhez kettőnknek ki kellett egymásból valahogy bogozni magunkat, hogy legalább egy szabad kezünk és lábunk legyen. Éreztem is, hogy ő nem szorít már annyira, én pedig lazítottam a lábaink kulcsolásán, míg ki tudta húzni a combját a combjaim közül. Ez eltarott pár másodpercig, a rajtunk lévő fiú csak zihált és pihent, összeszorítva minket, mi pedig lassan szabaddá tettük egymás lábait. tornaora_331.jpg  Ez volt az első olyan pillanat, amikor valami furcsát éreztem. Szorosan kulcsoltam és a combjaim között lüktető hosszú, sportos comb tűzforró volt, ahogy a hozzám préselődő test is. Ahogy lassan húzta ki a combját az ellazított combjaim közül, furcsa bizsergést éreztem és valamiért nem akartam elengedni. Kicsit talán vissza is szorítottam rá, de hamar észbe kaptam és megint ellazítottam magam, hogy ki tudja szabadítani a lábát. Ez a néhány másodpercnyi bizsergés valami új volt és valami egészen mámorító, jó érzés. Amúgy is kedveltük egymást, jó barátom volt és sok hasonló játékban feszültünk már így egymásnak, de talán a szorosan egymáséhoz simuló combok megmozdítottak bennem valami olyat, amit eddig soha. Talán ekkor még csak képzeltem, hogy a fiú is megérzett ebből valamit, mert mintha egy fél másodperccel tovább tétovázott volna a kelleténél és talán meg is torpant egy másodpercre, mielőtt tényleg kihúzta volna a lábát a lábaim közül. A szorítása már lelazult rajtam, épp csak éreztem a kezét a derekamon, aztán végre sikerült. tesiora_y1.jpg A megmagyarázhatatlan jó érzést elnyomta az adrenalin és a feladat. Ugyanabban a pillanatban mozdultunk, szinte teljesen kinyújtóztunk egymáson és én a jobb, ő a bal karjával a minket lefogó srác combja alá nyúlva elkezdtük lefejteni a lábát magunkról, közben sikerült az oldalunkra fordulni. Meglepődhetett ezen a gyors összjátékon, mert egészen lazán tartott csak, így egy mozdulattal le tudtam lökni magunkról, miközben oldalra gurulva még a másik srác lábbal is rásegített és eltolta tőlünk. Átfordultam a másik fiún, aki mintha megbeszéltük volna, átgurult rajtam a lelökött srác felé és még egyet sikerült löknie rajta, hogy már csak centikre volt a leeséstől. Én jöttem, szinte még fekvésből feléjük vetődtem, keresztben ráfeküdve az alkalmi szövetségesemre és kinyújtózva még egyet tudtam tolni rajta, hogy végül leesett a szőnyegről. Üdvrivalgást és nevetést vegyesen hallottam a kint szurkolóktól, az alám került srác is egy - ez az! - kiáltással nyugtázta az újabb áldozatot.

 Ahogy keresztben feküdtem rajta, hassal pont a hasára nehezedve, egy pillanatra megint megéreztem az a fantasztikus bizsergést, ahogy megmozdul alattam a másik test. Aztán egy pillanat múlva el is tűnt, mert a másik test gazdája elkezdett felülni, leborítva magáról és már engem szemelt ki magának, hogy lelökjön. Az alkalmi szövetség eddig tartott, most egyikünk hamarosan le fogja lökni a másikat és szeretnék én lenni a a fent maradó. 

 

FOLYTATÁS - 3. rész

Címkék: iskola tini fiú
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fiussztorik.blog.hu/api/trackback/id/tr9618237015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
amikor két fiú között történik valami...
süti beállítások módosítása